Relacja z zimowych warsztatów fotograficznych w Pieninach.

Warsztaty Fotograficzne w Pieninach

Zima w Pieninach

Kolejne warsztaty za nami. Niesamowita atmosfera i świetni ludzie – tak po krótce można opisać pienińską edycję warsztatów. Podobnie jak ostatnio, uczestnicy mogli podziwiać piękno Pienin bazując w zaprzyjaźnionym Schronisku pod Durbaszką. Stało się chyba tradycją, że pogoda w trakcie warsztatów nie rozpieszczała. Mimo niesprzyjających warunków, udało się uchwycić na zdjęciach niewielki skrawek przepięknego charakteru Pienin. Podobnie jak za każdym razem, uczestnicy przyjechali na warsztaty z różnych części kraju. Wszyscy wykazali się wyrozumiałością dla pogody i z ogromnym zaangażowaniem przyswajali wiedzę. Warsztatowiczom pomóc mogły zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, dzięki którym mogli nie tylko dowiedzieć się o sposobie fotografowania, użytym sprzęcie i akcesoriach, ale również wymienić się własnymi spostrzeżeniami, a nawet zmierzyć się z własnymi zdjęciami w programie graficznym, a następnie wydrukować efekty własnej pracy na pamiątkę. Nie tylko praca przed komputerem, ale przede wszystkim zajęcia w plenerze umożliwiły Warsztatowiczom wykorzystanie zdobytej wiedzy na temat fotografowania oraz potrzebnego do tego sprzętu. Pomogła w tym uprzejmość firmy NEXT77, dzięki której mogliśmy przetestować różnego rodzaju obiektywów Tokiny, jak również statywów Genesis. Mimo słabych warunków pogodowych (niemalże zerowa widoczność i duże opady śniegu), zobaczyć mogliśmy Wysoki Wierch i skromną panoramę Pienin oraz Czerwony Klasztor czy Wąwóz Homole, gdzie mieliśmy możliwość fotografowania na długich czasach przesłony. Przez pogodę, a może lepiej dzięki niej, udało nam się również zobaczyć przepiękny zamek w Niedzicy, wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO drewniany kościół w Dębnie, jak również przełom Białki, który mogliśmy fotografować z Obłazowej Skały.

Ponownie udane warsztaty za nimi. Jak za każdym razem, uczestnicy dopisali i chciałoby się, aby przyjeżdżali na wszystkie warsztaty i plenery. Zaangażowanie widać było na każdym kroku, a efekty pracy można podziwiać poniżej.

[the_ad id=”3532″]

Warsztaty Fotograficzne w Pieninach
Fot. Julia Sielska
Warsztaty Fotograficzne w Pieninach
Fot. Jacek Wróblewski
Fot. Paweł Ziaja
« z 7 »

 

PARTNERZY

 

Tokina LensGenesis GearRelacja z zimowych warsztatów fotograficznych w Pieninach. 1Relacja z zimowych warsztatów fotograficznych w Pieninach. 2

 

1 Comment

  1. piotr tabisz pisze:

    I za nami kolejne warsztaty. Pogoda nas nie rozpieszczała, słoneczko gdzieś znikło jednak nie przeszkadzało nam to aby wyjść w plener. Zdjęcia wyszły super a i grupa tak samo. Było kilka nowych osób które na pewno będą na następnych. Oraz kilku uczestników dla których te warsztaty były kolejnymi. Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia na następnych.
    Piotr Tabisz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Logowanie

Nie pamiętasz hasła?

Koszyk

Twój koszyk aktualnie jest pusty.

Chcesz być na bieżąco?OTRZYMUJ POWIADOMIENIA NA MAILA

Zapisując się na listę mailingową zyskujesz szybszy dostęp do nowych treści oraz promocyjnych ofert .