Warsztaty Fotograficzne Pieniny - Wiktor Baron Fotografia

Sklep

Warsztaty Fotograficzne Pieniny 2023

Rezerwacja udziału w warsztatach fotograficznych. Jeśli chcesz wpłacić tylko zadatek (50% ceny), to w polu „KOD KUPONU” wpisz ZADATEK (reszta należności płatna 40 dni przed rozpoczęciem pleneru).

 

Cena nie zawiera:

wyżywienia

dojazdu

biletów wstępu, itp.

1,100.00 

10 w magazynie

Raty Sklep Wiktor Baron

Warsztaty Fotograficzne Pieniny 

Serdecznie zapraszam na kolejne warsztaty fotografii krajobrazowej w Pieninach.  Mogą wziąć w nich udział wszyscy pasjonaci fotografii. Nie ma znaczenia czy robicie zdjęcia od kilku lat, kilku dni, czy może dopiero chcecie zaprzyjaźnić się z tą piękną, ale wymagającą pasją. Ważne jest to, aby kochać przyrodę i lubić wędrówki po górskich szlakach. W związku z powyższym, postanowiłem zorganizować Wam plener w sercu jednych z najpiękniejszych gór w Polsce. Nie ma nic wspanialszego od poznania ludzi o podobnej pasji. W planie mam odwiedzenie Trzech Koron, Wysokiego Wierchu oraz najwyższego szczytu Pienin - Wysokiej. W międzyczasie będę wprowadzał Was w tajniki fotografii.

 

Czwartek - 12 października 

Zakwaterowanie w schronisku oraz wprowadzenie do warsztatów. W pierwszej kolejności mówić będziemy o tym jak przygotować się do wyjazdu, wybrać odpowiedni czas i miejsce oraz jaki sprzęt i akcesoria zabrać ze sobą.

 

Piątek - 13 października

Dzień rozpoczynamy od wyjścia wcześnie rano na wschód słońca na Wysoką. Po powrocie do schroniska będzie czas na odpoczynek, a następnie wracamy do rozmów o fotografii. Omówimy sposób kadrowania, istotę uzyskania odpowiedniej ekspozycji oraz użycie odpowiednich filtrów. Wprowadzę Was również w świat cyfrowej ciemni: praca w Photoshopie (wywoływanie pliku RAW, praca na warstwach, itp.). Omówimy również „zarządzanie barwą”, czyli kilka słów o kalibrowaniu monitora. Następnie wybierzemy się na Wysoki Wierch aby fotografować zachód słońca.

 

Sobota - 14 października

Zaczynamy jak zwykle od wczesnej pobudki i wymarszu na Wysoki Wierch. Ponownie odwiedzimy ten wyjątkowy szczyt o nietuzinkowych walorach krajobrazowych, ponieważ warto tutaj fotografować o wchodzie jak i zachodzie słońca. Po powrocie będzie chwila na regenerację sił, ponieważ koło południa schodzimy do Jaworek i jedziemy z nich do Sromowców Niżnych.  Następnie ruszamy na Trzy Korony.

 

Niedziela - 15 października

Tego dnia dla chętnych będzie możliwość wybrania się na polanę pod Wysoką, aby fotografować wchód słońca. Następnie będzie podsumowanie warsztatów oraz możliwość pracy z własnymi zdjęciami w programie graficznym.

 

RELACJA Z POPRZEDNIEJ EDYCJI WARSZTATÓW FOTOGRAFICZNYCH W PIENINACH

 

Ważne

Nieprzemakalna odzież i obuwie.

Akcesoria turystyczne, latarka, termos, itp.

Warsztaty dla każdego, dojścia do miejsc plenerów są bardzo łatwe.

Również dla osób fotografujących dronem!

 

Cena 1100 zł za osobę - Grupa max 10 osób.

Do końca grudnia SPECJALNA CENA 700zł.

Dla uczestników warsztatów fotograficznych są zapewnione BEZPŁATNE NOCLEGI

Cena NIE ZAWIERA: wyżywienia, dojazdu na miejsce pleneru

 

 
 

  • Epson 1
  • logo notopstryk
  • Bajeczne Obrazy LOGO

Marta Andrzejewska
Marta Andrzejewska
2022-09-18
Świetny kontakt. Zdecydowaliśmy się na zdjęcia ślubne w Pieninach i okolicach. Wszystko na samym początku dokladnie wyjaśnione i dogadane. Otrzymaliśmy rzetelną umowę. Szybka realizacja i otrzymanie zdjęć. Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Polecam Wiktora z czystym sumieniem.
Rafał Wojtaszek
Rafał Wojtaszek
2022-08-08
Warsztaty u Wiktora pozwoliły uzyskać wiele cennych wskazówek na temat łapania kadru i obróbki zdjęć. Super krajobrazy na fotografowanie wschodów i zachodów słońca jak również w ciągu dnia. Super atmosfera podczas warsztatów i mimo, że były indywidualne udało się poznać wiele ciekawych osób. Kolejne warsztaty będą już pewnie grupowe, by było jeszcze fajniej :D
Bożena Majchrzak
Bożena Majchrzak
2022-07-27
Podczas warsztatów uzyskałam cenne wskazówki na temat komponowania kadru oraz przy obróbce zdjęć. Zachwycające krajobrazy na fotografowanie wschodów i zachodów słońca. Atmosfera podczas warsztatów luźna i swobodna. Ponadto Wiktor służy doradztwem na temat wyboru sprzętu.
Michał Bąk
Michał Bąk
2022-06-23
Polecam!
Józef Żukowski
Józef Żukowski
2022-06-21
Bardzo piękna przygoda, zabawa, atmosfera na warsztatach ... Polecam i sam jeszczę będę chciał uczestniczyć... Dużo się dowiedziałem, nauczyłem , popróbowałem. DZIĘKUJĘ Wiktorze...
Dariusz Posak
Dariusz Posak
2022-06-20
Szczerze polecam warsztaty u Wiktora własnie wróciłem z czwartej edycji i mam nadzieję nie ostatniej.
Patrycja Bąk
Patrycja Bąk
2022-06-12
Profesjonalne szkolenie fotograficzne, polecam :)
kato X
kato X
2022-01-15
Bardzo przyjazna i wesoła atmosfera. Dużo wymiany doświadczeń nie tylko z prowadzącym, ale i z uczestnikami. Wspaniałe miejscówki do fotografowania.
Izabela Sitek
Izabela Sitek
2022-01-03
Moje indywidualne fotowarsztaty z Wiktorem były wspaniałym doświadczeniem. Wyszły pierwsza klasa, zgodnie z moimi oczekiwaniami: plecak, góry i do tego jeszcze aparat. Ponadto Wiktor postarał się o bardzo dobrą pogodę ?, więc wróciłam z dużą ilością udanych kadrów z cennymi praktycznymi informacjami. Profesjonalizm połączony z bardzo dużą ilością wiedzy fotograficznej i miejscowej. Znakomity timing?. Szczerze polecam ! Do zobaczenia na kolejnych warsztatach ?
Rafal Paradowski
Rafal Paradowski
2021-11-16
Bylem u Wiktora na warsztatach grupowych i indywidualnych. Szczerze polecam!!! Bardzo mila atmosfera, luzna atmosfera, jak rowniez bardzo profesjonalne podejscie do tematow warsztatowych. Swietna logistyka, zero komplikacji. Latwo, milo, przyjamnie i ze swietnymi efektami. Nieocenina wiedza terenowa i gorska. Prawdziwy projesjonalista. Zachecam i sam na pewno nie raz jeszcze zagoszcze na jego warsztatach.

Raty Sklep Wiktor Baron
Chcesz być na bieżąco?OTRZYMUJ POWIADOMIENIA NA MAILA

Zapisując się na listę mailingową zyskujesz szybszy dostęp do nowych treści oraz promocyjnych ofert .