Plenery - Warsztaty Fotograficzne - Fotowyprawy - Wiktor Baron Fotografia
 

Plenery - Warsztaty Fotograficzne - Fotowyprawy

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Serdecznie zapraszam na warsztaty fotograficzne, plenery oraz fototywyprawy, które realizuję zazwyczaj w najpiękniejszych zakątkach Polskich gór. Mogą wziąć w nich udział wszyscy pasjonaci fotografii. Nie ma znaczenia czy robisz zdjęcia od kilku lat, kilku dni, czy może dopiero chcecie zaprzyjaźnić się z tą piękną, choć wymagającą pasją. Podczas warsztatów pomogę Ci podnieść umiejętności w fotografii krajobrazowej, a także zabiorę Ciebie w niezwykle atrakcyjne widokowo miejsca. Ważne jest to, aby kochać przyrodę i lubić wędrówki po górskich szlakach. Jeśli nie jesteś zainteresowany wyjazdem z grupą, mogę zorganizować wyjazd indywidualny w wybrane miejsce.   


Do Najbliższych Warsztatów Fotograficznych Zostało:

00

dni


00

godzin


00

minut


00

sekund


  • Piotr
    Jak zwykle warto było przyjechać na warsztaty, wprawdzie pogoda nas nie rozpieszczała ale zdjęcia wyszły super. Atmosfera na warsztatach bardzo dobra, można się wiele dowiedzieć na temat sprzętu jak i miejsc gdzie trzeba się udać.
    Piotr
  • Wojtek
    Znakomity fotograf, ciepły człowiek, świetny organizator :) polecam warsztaty fotograficzne u Wiktora :)
    Wojtek
  • Aleksander
    Profesjonalnie przeprowadzone warsztaty. Pozdrawiam serdecznie! ;)
    Aleksander

Podczas warsztatów fotografii krajobrazowej dowiesz się jak profesjonalnie obrabiać zdjęcia w Photoshopie.
_B9A8142-2warsztaty fotograficzne

W trakcie pleneru nauczę Cię jak korzystać z filtrów podczas fotografowania krajobrazu.
Plener FotograficznyWarsztaty Fotografii Krajobrazowej

Co warto wiedzieć o warsztatach fotografii krajobrazowej?

Dla kogo?
Warsztaty fotografii krajobrazowej są dla każdego kto chce poszerzyć swoją wiedzę fotograficzną. Jednak warto znać podstawy, a w szczególności zaznajomić się z obsługą swojego aparatu fotograficznego. Możesz również skorzystać z indywidualnego kursu fotograficznego który mogę dla Ciebie zorganizować. Podczas warsztatów zawsze jest do dyspozycji osoba prowadząca która pomaga oraz odpowiada na wszelkie pytania.
Jaki sprzęt fotograficzny?
Najbardziej podczas warsztatów fotograficznych przydadzą się:

  • aparat fotograficzny (ale nie w komórce :), lustrzanka bądź bezusterkowiec)
  • statyw fotograficzny
  • filtry fotograficzne ( jeśli nie masz to nie kupuj, będziemy omawiać w jakie filtry najlepiej się zaopatrzyć.
  • pilot lub wężyk spustowy
  • zapasowe baterie do aparatu
Czy mogę zabrać osobę towarzyszącą która nie fotografuje?
Tak. Ale trzeba pamiętać że taka osoba może się zanudzić na śmierć :)
Czy są przewidziane rabaty dla stałych klientów warsztatów fotograficznych?
Dla stałych klientów zawsze jest przewidziana zniżka. Przy opisach poszczególnych edycji zawsze jest podana informacja na ten temat. Jeśli nie ma to proszę o kontakt....
Co warto mieć oprócz sprzętu fotograficznego?
Najpotrzebniejszymi rzeczami nie fotograficznymi podczas warsztatów fotograficznych są:

  • laptop z oprogramowaniem do obróbki zdjęć (Photoshop Lightroom lub Photoshop CC)
  • wygodne buty turystyczne
  • nie przemakalna odzież turystyczna
  • termos
  • czołówka z zapasowym kompletem baterii
 
 

CO ZYSKUJESZ PODCZAS INDYWIDUALNYCH WARSZTATÓW FOTOGRAFICZNYCH?


Całodniową opiekę fotograficzną i przewodnicką
Kurs obróbki fotografii w Photoshopie
Możliwość wybrania miejsc plenerów
Wypożyczenie sprzętu fotograficznego po przystępnych cenach
Kurs fotografii lotniczej przy użyciu drona

6 Comments

  1. Avatar Piotr pisze:

    Bardzo warto wpaść do Wiktora, szczególnie jak ktoś dopiero zaczyna jak ja….

  2. Avatar piotr pisze:

    Tak jak mój poprzednik warto byc na warsztatach u Wiktora jeśli ktoś zaczyna zabawę z plenerami.
    A jeszcze jedna ważna sprawa, zaprowadzi was na plener tam gdzie nie ma ludzi i mało kto robi zdjęcia właśnie z tego miejsca.

  3. Avatar Kasia pisze:

    Jeśli dla kogoś Photoshop to czarna magia, to koniecznie musi zawitać do Wiktora na plener 🙂

  4. Avatar Wojtek pisze:

    Polecam, najlepsze warsztaty krajobrazowe, dla początkujących kurs PS i LR, no i ja będę 😉

  5. Avatar Marcin pisze:

    W końcu ktoś mi wytłumaczył jak obrabiać zdjęcia w Photoshopie. Polecam wszystkim udział w warsztatach u Wiktora

  6. Avatar Sylwia pisze:

    Bardzo podobały mi się warsztaty, w końcu obróbka fotografii w photoshopie idzie mi bardzo sprawnie. Do tego Wiktor to świetny przewodnik, który chyba zna nasze góry jak własną kieszeń 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *